tisdag 4 augusti 2009

Semestern slut:(


Jaha, då var det dags att skicka iväg mannen på jobb:( Semestern är slut och vardagen kallar... det är i och för sig rätt så bra, jag är ju en tjej som gillar rutiner så att återgå till den vardag vi kan o gillar är ju inte helt fel:)

Det var bröllop i helgen, A´s kusin gifte sig, det var ett väldigt vackert bröllop... enkelt o elegant, väldigt avslappnat o trevligt. Det här innebar ju då också att det var första gången vi var utan E, men det fungerade jättebra, hon sov hos moster och hade det toppen:) Allt hade gått bra, så det kanske vi kan tänka oss att göra igen någon gång i framtiden:)

Annars har vi det rätt så lugnt o skönt för tillfället, vi umgås med vänner o familj och bara njuter av livet:) Det närmar sig kalas dags då E fyller ett, tänk att det gått ett helt år sen vi skickade det där sms et om att hon hade kommit, tiden bara flyger iväg. Dagis ansökan är ivägskickad... vi hoppas att hon får en plats på kusin M´s avdelning i januari, då det är tänkt att jag ska börja jobba igen.... det är med väldigt blandade känslor jag tänker på jobb, vissa dagar känns det spännande att börja jobba igen, andra får jag en stor knut i magen av att bara tänka på det... så jag tror jag slutar tänka på det nu o bara njuter av mina sista månader hemma med E:)

Idag bär det av till Sjöbo.. lite lek o bus med kompisarna där:)


Ha en bra dag alla ni där ute så hörs vi väl om ett tag igen;)


Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Tror allt jag måste komma och pussas lite med den lilla bilföraren....
Kram Faster.