fredag 25 juni 2010

Midsommarafton :)


Sitter här i min säng o klockan är inte mycket, vaknade strax efter sex o kunde inte somna om så klart, så jag satte igång en film och tog fram datorn o nu sitter jag här :) Snart är det dags att gå upp, ska förbereda våra mackor som vi ska med oss på midsommar frukost picnicen som vi har varje år tillsammans med A´s familj :) Ska bli så mysigt, äta gott i trevligt sällskap direkt på morgonen :) Efteråt brukar svärfar bjuda hela gänget på glass och sen kör alla hem och gör sig redo för kvällens händelser. Det har blivit vår tradition att fira med A´s familj på förmiddagen och sen firar vi tillsammans med min familj på eftermiddag/kvällen. Brukar bli en härligt tillställning med familj, släkt o vänner hemma hos mina föräldrar. Så som ni kan förstå så är midsommarafton en alldeles underbar dag :) Från början till slut :)
Igår hade vi sommaren på besök, det firade jag o E med att ta fram poolen så att hon och S o E kunde bada hela dagen :O) Väldigt uppskattat, under tiden låg jag o mina fina vän M i varsen solstol o bara njöt av att det faktiskt var lite sol o värme :) Ljudet av glada barnskratt i bakgrunden gjorde också att dagen blev toppen :) E älskar verkligen att bada.... i alla fall om man har i lite varmt vatten.... hon dyker o plaskar o skvätter o häller litervis av vatten över huvudet o bara rent ut sagt har det helt underbart i bassängen :) Så jag kan tänka mig att det blir mer badande här i sommar :)
Nu är klockan mackedags så jag får återkomma en annan dag :)
Trevlig midsommar på er alla :)

Kram

Inga kommentarer: