måndag 2 januari 2012

God fortsättning :)

Hej hopp... ligger i sängen och njuter av tanken att jag ska vara ledig en vecka.. min nyårsdag spenderades på jobb så idag tar jag och kör pyjamasdag istället :) Jag vet inte riktigt hur uppskattat det blir av E... men men i värsta fall får jag väl klä på mig och ta en tur till lekplatsen med henne :)
Hoppas ni alla haft en härlig jul o nyår:) Vår jul var toppen, firade hemma hos mina föräldrar och på kvällen körde vi hem till A´s föräldrar där vi sen sov över, väldigt mysigt :)
Nyår firade vi med vänner o familj hemma hos min ena syster, tredje året som vi firar där, alltid lika mysigt. E var vaken hela kvällen, inte så förtjust i raketerna, men väldigt förtjust i allt gotte och att bara få dansa o njuta av kvällen :)
Årets första dag spenderades som sagt på jobb.. mindre kul.. men det gottgör vi med en veckas mys nu istället:) Veckan planer är att bara mysa o ta det lugnt, träffa vänner och kanske en o annan hushålls syssla... men härligt ska vi ha det i alla fall:)
Ha det bäst så länge.. hörs snart igen... ska försöka vara lite mer aktiv på bloggen detta året :)

Kram

Inga kommentarer: