onsdag 3 april 2013

Min stora loppa :)

Satt precis här och spelade lite på min telefon, hade laddat ner ett av mina favvo spel, Mahjong :) Ett rätt så trevligt tänkarspel, som jag tycker e kul o spela, då kommer min stora loppa o tar över helt o hållet :) Jag tänkte att hon kunde ju få prova och då skulle hon tröttna, men icke, tålamod har ungen, så nu sitter hon här med min lur o spelar detta :)
 
 


Jaja, jag får väl tillbaka den snart då det närmar sig läggdags :)

Igår var vi iväg på åttamånaders kontroll på BVC och även denna gång fick vi ok stämplat lilla loppan, hela 8 kg och 66 cm lång :) Fick frågat lite angående mat o annat jag hade frågor om och nu känner jag mig lite säkrare på min sak :)



Har varit ute på en härlig promenad i det vackra vädret idag, träffade på en vän som var lika snackig som jag så vi blev ståendes en bra stund innan jag avslutade rundan med ett stopp i mataffären :)



Hoppas på lika fint väder imorgon så mycket lättare att ge sig ut på promenad då :) Ska försöka komma ut på promenad så mycket som möjligt i veckorna, samtidigt som jag lägger om min kost så ska jag kanske kunna bli lite fin till sommaren :)
Nä.. nu kallar sängen, bäst o lyda :)
Ha en trevlig kväll :)

Kram


 
 
 
 
 

Inga kommentarer: