söndag 10 oktober 2010

Denna underbar höst :)

Snacka om underbart väder, så här får det gärna vara varje dag fram tills en fin vinter kommer:) Klara härligt vackra o friska höstdagar:) Har varit så avundsjuk hela helgen, där har jag stått inne på jobb och tittat ut på det underbara vädret som alla lediga fått vara ute i , men jag har hunnit njuta lite, var hos mina föräldrar på middag igår efter jobb o efteråt fick A köra hem bilen och jag o E promenerade hem i den friska luften :) En o annan kastanj fick följa med hem också, ligger här på ett fat tillsammans med några vackra stearinljus som brinner så vackert ikväll :)
Ikväll promenerade vi hem till min syster som vi inte träffat på länge, tog en liten bus stund innan det var dags att åka hem o sova :) Väl hemma fick E gå o lägga sig o jag själv har precis ställt undan dammsugaren o svabben, äntligen hade jag tid att ta hand om de smutsiga golven :)
Imorgon e vi lediga, då blir det däckbyte på morgonen, funderar på att ta en promenad till Willys under tiden bilen e på verkstaden... hoppas att vädret e lika fint imorgon :) Annars tror jag bara att vi ska vara hemma... har varit iväg i stort sett varje ledig stund på sista tiden så jag känner att hemmet har blivit lite lidande... lite småplock här o där hade nog inte skadat :) På tisdag kommer min finaste pappa hit och ska hjälpa till med lite borrande o skruvande, ska bjuda på lite mat som tack :)
Det var nog allt för denna gången :)
Ha det bäst :)

Kram

Inga kommentarer: