onsdag 29 december 2010

Länge sen sist :)

Hej hopp :) God fortsättning på er alla :) Hoppas att ni haft en bra jul :)
Vi har haft en toppen jul, med massor av god mat o trevligt umgänge:) Lille jul firades här hemma tillsammans med mina föräldrar, systrar o deras barn o män, pizzakväll i vanlig ordning :) Julafton firades lite hemma hos mina föräldrar och sedan även en del hemma hos svärföräldrarna, fungerade väldigt bra, härligt att få ta del av allas jul :)Juldagen o annandagen gick i återhämtningens tecken, E sov inte mer än tjugo minuter på julafton och det hade vi igen resten av helgen... men det fungerade bra med en massa mys :) Måndag o tisdag har jag varit o jobbat, men är nu ledig i tre dagar,ska jobba i helgen, men det tycker jag är helt okej, mycket hellre nyårs helgen än jul helgen :)
Sitter just nu o kollar på Grease 2 o bara njuter av tystnaden i huset :) E sover o mannen är iväg o fiskar... sååå nice :) Jag passade på att ta ledigt idag, våra vikarier fanns ju tillgängliga o då e det ju lika bra att passa på :) Jag o E har varit på badet en sväng i förmiddags, väldigt mysigt, inte så mycket folk o kul att bara få leka lite :)Får nog ta o ringa syrran sen o höra hur vi ska göra med mat på nyår... kan ju tänkas att hon vill ha lite hjälp :)






















































Passar på att önska er alla ett Gott Nytt År :)

Kram

Inga kommentarer: