torsdag 9 juni 2011

Stolt mamma :)

Japp, det är jag det :) Stolt som bara den :) E har ett tag nu visat att hon klarar av det här med att gå på toaletten, men vi har inte haft tillräckligt mycket sammanhängande ledighet för att ta tag i det ordentligt.. så nu lagom till kristi himmelsfärd när vi skulle vara lediga fem dagar i rad så tyckte vi att det kunde vara läge att se om hon var redo... och det var hon :) Idag är det en hel vecka som hon varit utan blöja, jag var lite nervös för hur det skulle gå på dagis när hon började leka, men inte en olycka har det blivit på dessa tre dagarna :) Och idag när vi berättade för henne hur stolta vi är och att vi tycker hon är jätteduktig, så tittade hon på oss med sitt fina leende och frågade så sött... får man något då ? Och ni kan tro att vårt söta lilla troll fick sitt godis som hon så gärna ville ha :) Som jag älskar detta lilla troll :)



Imorgon e det fredag igen... fredagsmys för hela slanten :) Ska jobba till ett och sen ska jag träffa en gammal kompis som är hemma på beök från england , vi ska hämta E på dagis och sen ska vi hem och fika lite :)
På kvällen kör vi mys mys o mera mys , ska måla E´s naglar som jag lovat henne och om jag har tur blir det fruktsallad för mig :)




Nu ska jag lägga mig i sängen o läsa lite innan jag ska sova... ska upp tidigt så det får bli tidigt i säng :)
Ha det toppen :)

Kram

Inga kommentarer: