söndag 19 juni 2011

Dessa härliga kvällar :)

Sitter i soffan o kollar på So you think you can dance, blir så glad av denna serie, all denna dans o musik :) Kollade precis på klockan och upptäckte att den närmar sig tio, jag glömmer helt bort tiden när det är så ljust ute. Jag borde gå o lägga mig, jag har ju ett litet troll som sover i min säng som så gärna vaknar tidigt och väcker sin mamma.. men jag måste nog kolla lite till på tv, bara njuta av att jobbehelgen är avklarad :)
Imorgon är jag o E lediga, förhoppningsvis ska vi träffa våra vänner J o V och hitta på något kul :) Sen e det jobb i två dagar innan det är dags för fyra dagars ledighet :) Sweeeeet :)
jag väntar besök i veckan av mina bästisar från när jag bodde på Island, träffade dem senast för två år sedan när jag o E var på Island och nu ska de komma hit o hälsa på , ska bli så kul att träffa dem :)
Sen måste jag ju bara skryta lite om min lilla tjej som fortsätter vara duktig utan blöjan :) Lilla tjejen har blivit såååå stor :) Som jag älskar detta troll :) Och hennes pappa... jag är sååååå lyckligt lottad :)





Ha det bra :)

Kram

Inga kommentarer: