onsdag 20 juli 2011

...

Godmorgon :)
Sitter här hemma och njuter av en semester morgon .... mannen sitter i uterummet o lyssnar på sin radio och kollar fiske tidningar, E leker och kollat på Musses klubbhus och själv valde jag att sätta mig vid köksbordet med min lilla dator :) Det ser ut för att bli en grå dag idag, det gör mig inget, jag ska iväg och luncha med min fina vän J som är på neo i helsingborg, dottern deras hade lite bråttom ut så de får bli kvar där några dagar till i alla fall. Vi får inte komma in och träffa bebisen men jag tänkte att J kanske kunde uppskatta lite sällskap, så idag blir det tjejlunch i Helsingborg ( om jag hittar dit vill säga ) ....
Annars har ju vädret var lite skiftande om man säger så... ena dagen höst nästa dag sommar, man får ju ta dagarna lite som de kommer, svårt att planera badbesök o liknande, men med tanke på att de senaste tre veckorna kommit tre bebisar hos mina tre närmsta vänner så har man ju lite annat att hitta på ändå :)
Nu ska jag nog ta tag i mig o E, vi behöver dusha lite tror jag bestämt... hon tycker inte det, men jag ska nog kunna övertala henne :)
Ha det bra så länge:)

Kram

Inga kommentarer: