måndag 8 augusti 2011

Lotta på Liseberg :)

Då var den här... min sista semestervecka :( Har haft en väldigt härlig semester, inte allt för mycket sol, men trots detta har semestern varit precis sådär som den ska vara... avslappnad :) Har en vecka kvar och jag ska göra mitt absolut bästa för att njuta av den :) Idag har varir en mysig dag, varit iväg på uppdrag med mannen, en ny dator skulle han ha... och så blidde det :) Eftermiddagen har spenderats med att plocka undan o busa lite om vartannat, lillasyster J har varit här också en sväng o förgyllt vår dag ännu mer :)
Nu sitter jag här i min soffa med nymålade naglar och kollar på Lotta på Liseberg, världigt trevligt program, o snart ska jag krypa ner i min säng o fortsätta läsa min bok:) Har väl egentligen inte så mycket mer att berätta just nu, men jag lovar återkomma så fort det händer nåt spännande :)
Ha det toppen sålänge :) Vi hörs snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: