måndag 5 september 2011

One Tree Hill :)

Ligger i sängen o kollar på första säsongen av One tree Hill, blev sugen på att se hela serien från början så jag köpte första o andra säsongen :) Tyckte det var dags med en Gilmore Girls paus... men måste ju alltid ha något kul att kolla på, så då funkar det toppen med One tree Hill :) Tycker om att ha nån serie o kolla på, kan ligga o slötitta samtidigt som jag läser en bok eller kollar runt på datorn, härligt :)
Har idag varit hemma med E, det var stängt på dagis o då passade vi på att ha mysdag med min syster R :) Alltid trevligt med långhelg :) Har känt sen sommaren att det hade varit trevligt med lite mer hemmatid.... men mammadagarna är nyttjade så det är bara o bita i det sura äpplet o fortsätta jobba vidare :( Kommer kanske en dag då man kan minska timmarna o vara hemma lite mer .. men tills dess.... keep on working :)
Hade en mysig dag i skånes djurpark igår tillsammans med mina älsklingar :) Härligt väder o precis lagom med folk gjorde att vi hade det hur bra som helst :) Djuren var pigga o glada, där var till och med djur som aldrig visat sig förr som tittade ut :)
Nu ska jag sova lite, imorgon e det ju dags att jobba igen :) Ska bara lägga till lite bilder först :)







Vill också passa på o tacka M, som av förståliga skäl fått låsa sin blogg , men jag är en av de lyckliga som får fortsätta följa henne o hennes vardag :) Tack, du gör mig glad :)

Kram

Inga kommentarer: