måndag 12 september 2011

Sjuka på G :(

Ligger här nerbäddad o kollar på one tree hill.. vid min sida har jag en skål med nötter o ett paket näsdukar... jag känner en dryg förkylning närma sig:( Idag har jag o E varit lediga... vi har haft en riktig mysdag, pyjamas fram till lunch och sen pyssel hela eftermiddagen :) O minimalt med trots... sådanan dagar gillas :)
I helgen var det födeledagsfirande för svågern, trevlig tillställning med god mat o trevligt sällskap:) Nu till helgen e det dags o fira mina mostrar som fyller fyrtio idag... stor fest på G... kommer nog bli toktrevligt :)
Näää ... nu får jag nog sova lite... ska upp tidigt imorgon:(

Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Fy för förkylning. Vi har precis avverkat vår första. Det känns som om det kommer att bli fler innan nästa sommar. Tok saknar er!!!!
Vill kramas med trotsis

Krya på er!
Love you