fredag 30 september 2011

Fredagsmys:)

Sitter vid köksbordet med min dator, ögonen är rödgråtna efter att ha kollat på en väldigt bra, men sorglig film... a little bit of heven.... väldigt sevärd, men ha näsdukarna hos er :) Jag tycker det är mysigt att sitta här i köket, inte så att jag älskar vårt kök precis, men jag gillar känslan av att sitta vid köksbordet långt in på kvällen, kolla runt på datorn, läsa en bok eller snacka strunt med en nära vän... alltid lika härligt ... det kanske är så att jag överdoserat min sofftid förr så nu dras jag till köket istället ;)
Ha haft en mysig fredageftermiddag/kväll, jag o E tog en tur till Balders när jag kom hem från jobb, sen blev det mysig rådjursmiddag som mannen fixat, tillagat i alla fall , P har ju fixat den om vi nu ska vara ärliga ;) Nu har en trött o lycklig E somnat efter att ha ätit upp sitt fredagsgotte, själv ska jag hämta mina chips och sen ska jag nog läsa lite i min bok. Blir nog tidigt i säng sen, har varit en lång vecka och jag känner mig trött. Imorgon ska det simmas och sen har vi en helt oplanerad helg framför oss... härligt :)
Önskar er alla en underbar helg :)

Kram

Inga kommentarer: