måndag 17 oktober 2011

Måndagsmys :)

Sitter o myser i soffan , har precis ätit tokgod fruktsallad och nu kollar jag lite film:) Stackars jag har varit hos tandläkaren idag, ett hål hittade hon och en del tandsten, så det var bara till att boka ny tid och komma tillbaka :( Jag gillar det verkligen inte.... men det ska nog gå bra :)
Imorgon e det fotografering på dagis och jag ska börja tidigt på jobb, så jag får lämna över ansvaret till mannen... kläderna är framlagda och direktiv om hur håret ska se ut är framförda, så nu är det bara o hoppas på det bästa :) Tur hon e så söt som hon e... det kan ju inte bli fel ;)
Har haft en härlig helg, vackert höstväder o trevligt sällskap hela helgen, en sån helg kan man leva länge på :) Har en dryg jobbevecka framför mig, men snart e det helg igen och har jag tur så blir den minst lika trevlig som denna :)











Ha det bra :)
Kram

Inga kommentarer: