lördag 19 november 2011

Pyjamasen på :)

Eller ja.. nästan, det är väl mer en mysdress, men ändå:) Snart ska dottern också hoppa i sin pyjamas o sen drar vi på pyjamas kalas hos en av mina finaste vänner :) Jag tycker det var en smart ide att köra pyjamas eller myskläder kalas, det är alltid ett problem att hitta kläder till fest o kalas, nu slapp man det problemet :) Jag misstänker att vi kommer ha en alldeles supertrevlig kväll, ser verkligen fram emot denna kväll :) Fina A är så duktig på att fixa o dona så att alla mår bra :)
Igår var en sån där alldeles härlig fredag, skulle egentligen jobba sent men det blev ändrat då en av mina kolleger var sjuk o vikarien bara kunde ta det sena passet... inget mig emot kan jag lova....istället fick jag sluta klockan tre och kunde komma hem o ha mysfredag med mina älsklingar :)
Måste sluta nu, men vi hörs snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: