måndag 26 mars 2012

Vilken dag :)

Sitter trött men nöjd i soffan efter denna underbara lediga dag :) Började dagen med att lämna E hos J som skulle passa henne medans jag var på ultraljud, eftersom jag har en systerson som har ett allvarligt hjärtfel så har jag fått göra en hjärtgranskning för att vara på säkra sidan att allt står rätt till. En liten filur med hicka visade upp sitt fina hjärta som såg ut precis som det skulle , så väldigt nöjd med resultatet åkte jag hem till J igen för att äta lunch o umgås :) Vädret har ju varit alldeles underbart och vi har suttit ute i flera timmar, barnen har varit så nöjda o det kan jag lova att vi vuxna också var :) Lite rosig om kinderna har jag lyckats bli :)

Nu får det nog bli en tur till sängen, man blir ju alldeles trött av att vara ute :)

Kram

Inga kommentarer: