söndag 11 mars 2012

En underbar söndag :)

Idag har vi haft en härlig dag :) Spenderat några mysiga timmar med svärföräldrarna i Måryd där vi promenerat och njutit av vårsolen som tittade fram :) Efteråt bjöds det på supergod lunch som svärmor lagat ... mums :) Hemom en sväng och sen blev det en lekstund hos familjen ohlsson , en väldigt trött E tyckte att det var kul att få leka en stund med V och jag uppskattade en liten snackestund med J :)
Just nu ligger jag nerbäddad i min säng, har precis burit upp E till sin säng , och jag själv ska nu försöka hålla mig vaken så jag kan kolla på Så ska det låta... kan bli svårt, för idag är jag suuuuupertrött ... vet inte om det är efterverkningar av sjukdom eller om det är graviditeten... men nåt är det i alla fall som gör mig tok trött, kanske ska ta mig i kragen o sova, ska ju upp tidigit imorgon och öppna på jobb. Har bytt pass så att jag kan vara med på föräldramöte på kvällen.. allltid bra att närvara så man inte missar nån info:)
Nu får det nog bli läggdags ... jag önskar er alla Godnatt så hörs vi snart igen :)

Kram