torsdag 13 september 2012

Lite uppdatering ..

Oj vad dagarna går... känns som om man inte gör något alls, men dagarna bara susar förbi. Imorgon blir lilla M 7 veckor... vissa dagar känns det som om hon varit hos oss alltid och andra känns det som om det var igår jag låg på förlossningen.
Igår var en stor dag för E, äntligen är hon ett av de stora barnen på dagis och får åka på mulleutflykter på onsdagar... och som om inte det vore nog så är det simskola på onsdag eftermiddagar... så vi kan lugnt säga att onsdagar är en av hennes favvodagar :)
Helgen som kommer bjuder på en hel massa spännande aktiviteter, först ska vi träffa lite kompisar på lördag eftermiddag och efter det ska vi köra hem till svärföräldrarna på kräftskiva, sen får vi se hur trötta vi e på söndag, men om vi orkar så finns där lite tankar på en skogspromenad :) En väldigt härlig helg skulle jag tro, sålänge alla är på gott humör ;) 
Nu har jag en gnällig liten loppa här brevid mig som vill ha uppmärksamhet, bäst att lyda :) Har jag tur så sover vi inom en halvtimme :)
Ha det bäst :)

Kram

Inga kommentarer: