fredag 21 september 2012

Shopping :)

Då var vi nybadade/dushade alla tjejerna i detta hushåll o nästan redo för dagens spännande äventyr :) Idag står shopping på schemat, en tur till OBS för att handla en present till kusin C som vi ska fira på söndag och sen lite smått o gott till oss andra i familjen. Börjar bli kallt ute så jag ska se om jag kan hitta nåt varmt o gosigt till lilla M´s fötter så vi kanske kan använda bärselen lite, sen e det en massa andra bas grejor som behövs och om man har tur kanske där finns nåt kul att fynda :)
Ikväll e vi hembjudna till svärföräldrarna för att äta stekt fläsk o löksås, gud va gott det ska bli... längtar redan :) Annars blir det nog en väldans lugn o mysig helg, ett kalas inbokat, annars bara mys :)
Har precis tvättat upp i stort sett alla kläder i stl 62 som jag har här hemma... blir lite nervös bara, ser nästan ut som om det mesta är för litet redan, jag var ju så duktig o torktumlade allt med E så det mesta har ju krympt en storlek ungefär :( Men men, nåt ska nog passa... har en hel del i just 62 så kan ju inte ha krympt allt :)
Har försökt hitta bilder för att se hur lika mina tjejer egentligen är... jag tycker att de är jättelika varandra i den åldern, men andra tycker inte det. Hittar inga jättebra bilder, men nog finns där en del likheter :) De tre översta är Moa och de två undre är Elin :)


Moa
 
 
Elin
Önskar er alla en trevlig helg :)
Kram

Inga kommentarer: