torsdag 6 december 2012

Tystnad :)

Idag har vi varit på Bvc på 4 månaders kontroll, då vår vanliga sköterska var sjuk fortfarande gick vi till en annan väldigt trevlig sköterska :) Lilla damen hade gått upp rejält och väger numera 6625g och mätte in på hela 63 cm , väldigt nära storasysters mått vid samma tid :)
Efteråt gick jag inom ica för att handla och efter det styrde jag kosan hemåt för att njuta av ett rent och tyst hem :) Jag har haft en krasslig Elin hemma i två dagar och eftersom hon bara går tre dagar på dagis betyder det att hon varit hemma fredag till onsdag, så igår när hon kände sig frisk igen hade hon vääääldigt mycket energi, det babblades hela dagen och hon var inte stilla många sekunder, så jag kände att dagen idag skulle gå lite i tystnadens tecken :) Moa måste ha läst mina tankar för lilla sötnosen sov ute i vagnen tills det var dags att hämta hem storasyster från dagis :)
Nu sover min båda älsklingar och jag ska slänga mig i soffan under en filt med lite popcorn att tugga på och en bra serie på tv´n :) Härligt :)
Önskar er alla en härlig kväll :)

Kram

Inga kommentarer: