måndag 3 december 2012

Härliga vinterland

 
Elin 2 Dec 2012
 
Har en hemmadag tillsammans med mina flickor idag:) Mannen har tagit semester och har även han myst med oss idag, nu är han iväg och fixar lite på jaktmarken, men snart så är han tillbaka o myser med oss :) Elin känner sig lite hängig idag och har tjatat om medicin hela dagen så efter mycket tjatande gav jag med mig även om jag inte tycker hon känns så sjuk..men hon vet väl bäst om hur hon själv mår :)
Igår hade vi en helt underbar dag, tog en promenad bort till citygross för att handla och när vi kom hem blev det lite snöbus för mig o Elin medans Moa sov gott i varma vagnen :) Sen blev det mys i soffan under eftermiddagen för att sen avsluta dagen med underbar middag hos familjen Ohlsson som bjöd på thanksgiving middag... sååååå gott :)
Vi skulle egentligen varit på BVC med Moa idag, men hennes sköterska var visst sjuk, så det får bli en annan dag . Hade sett fram emot att mäta o väga tjejen som börjar bli stor, men det var ju inget viktigare än så, så det kan ju vänta :)
Nu ska jag kolla lite tv med mina troll :) Ha det bäst :)
 
Kram
 

Inga kommentarer: