fredag 12 juli 2013

Fixardag :)

Hej hopp :) Idag tar vi en välbehövlig paus från solande o badande och tar igen lite saker som blivit lite åtsidolagda :) Moa e lite febrig efter sina ettårs sprutor som hon var o fick i lite förtid igår, så dagen blir inte helt som jag tänkt mig, men det brukar lösa sig :) Först av allt ska vi iväg till tandläkaren med Elin, upptäckte igår att hennes första permanenta tand tittat ut, framtand i underkäke, det underliga med det hela är att hon inte tappat någon så den sitter lite galet... det kanske inte är nåt problem, men det känns bättre att få det kollat :) Sen blir det lite handling och presentjakt:) Får se om jag tar o storstädar ikväll, skönt att ha det gjort med tanke på att helgen är fullbokad :)
Jaha, nu ska jag se om mina knäckebröd börjar bli klara i ugnen så att vi kan komma iväg sen :)

Ha en underbar dag :)

Kram





Inga kommentarer: