torsdag 26 juli 2012

Då var sommaren här på besök :)

Vilken vecka vi haft ... underbara sommarvärmen har tittat hit en sväng :) Har spenderat en hel del av veckan vid föräldrarnas pool... det är bara så underbart det kan bli. E älskar det, hon hoppar i så fort vi kommer dit och sen är hon i tills det är dags att gå hem, med sina puffar kan hon sköta sig själv och det njuter hon av i fulla drag... göra bomben med mormor är också en hit :)
Är i v 39 nu och tycker att det hade varit mysigt att träffa bebis nu... har tid på mvc på måndag morgon, tycker nog att vi kan hoppa det besöket... eller vad säger du bebis ;)
Ja.. annars händer det inte så mycket.. försöker ta ta det lugnt o vila upp mig så mycket som möjligt, väldigt tacksam för E´s skull att värmen kom så hon får lite sysselsättning :)
Sitter just nu i soffan med fläkten på, snart dags att krypa ner i sängen hos den andra fläkten... försöker hålla mig vaken lite längre på kvällarna, kroppen klarar inte för många timmar liggandes.. då gör det sååå ont i mina stackars höfter, men nu måste jag nog snart lägga mig, värmen gör ju att man e lite tröttare än vanligt.
Ha det så bra därute :)

Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Hej min fina svägerska. Jag vill såklart att bebis ska komma nu men önskar ändå att ni ska kunna gå på bröllop i morgon.
saknar er massor här uppe, pratar om er jämt och planerar för nästa sommar då vi jagar runt efter kusin mini.
Massor av kramar till er från oss.
Love you!!!!