tisdag 10 juli 2012

Slö tisdag...

Sitter o slöar framför tv´n med E, har haft besök av min fina vän A o hennes goa pågar idag och är nu väldans trött. Vi har gjort absolut ingenting idag, men ändå är jag helt färdig... somnade en snabbis på soffan innan , vaknade med ett ryck och kollade in i lekrummet och där hittade jag en sovandes E i saccosäcken... klockan var lite för mycket för att det skulle vara ok att sova, men vi fick varsen liten blund i alla fall.... nu får vi se hur det blir med sömnen ikväll. Som tur e har vi ju semester, så det spelar ju mindre roll när vi somnar... inte så att vi har nån överdrivna planer imorgon.
Har just nu hicka i magen... lustig känsla det där... har inte kännt av det så mycket tidigare under graviditeten, men den sista veckan har jag känt av det nästan varje dag.. både mysigt o lustigt :) V 37 nu, nu börjar det bli spännande... nyfikenheten på vem som gömmer sig där inne börjar bli stor... tycker i det hela att det mesta har känts som när jag väntade E så därför skulle det kunna vara en flicka till, men något säger mig att det är en liten busig grabb därinne... men men... det får vi ju veta snart nog :) Sömnen är väldigt drabbad just nu, har både svårt att somna och sen när jag väl somnat så vaknar jag av halsbränna eller nåt annat kul.... tur man vet att man har något gott utav det här... annars hade man nog varit knäpp vid detta laget.
Nu ska jag muta E med lite smartisar så jag får min dagliga dos av Glamour ;)
Ha det bra därute :)

Kram

Inga kommentarer: