måndag 2 juli 2012

SEMESTER

Sitter i soffan och njuter av lugnet :) Bebisen knuffar rundor i magen och brevid mig i soffan sitter E med sin rese DVD o kollar film :) Idag är vår första semesterdag och den har varit riktigt härlig :) Startade dagen med ett besök på MVC, v 36 idag och allt såg toppen ut ... hjärtat lät perfekt och alla mått verkar lagom :) Efter MVC blev det en tur till CG och sen en liten lekstund hos familjen O :) Hem för en god lunch och sen var det dags för den efterlängtade middagsluren... kan tro att vi somnade gott i soffan tillsammans, underbar tanke att kunna göra detta varje dag fram tills bebisen kommer :)
Känns som om det är en liten kvällsbebis  i magen, väldigt aktiv på kvällarna, ska bli spännande o se om dygnsmönstret håller i sig efter att den kommit ut till oss ... särskilt då både jag o E är mer morgonmänniskor. Mycket spännande saker på G :) Annars har vi väldigt lite planer för semestern, tänker ta dagarna lite som de kommer, passa på o vila så mycket som möjligt och ha så mycket kvalitetstid med E som möjligt, hon visar lite oro inför det som komma skall, kan tänka mig att det är mycket tankar som snurrar i huvudet på henne, samtidigt som det nästan inte pratas om något annat runt omkring henne och med henne, så jag försöker prata så lite som möjligt om bebis för tillfället, så att hon kan få njuta av att bara vara E ett litet tag till :)
Nu får jag nog ta tag i disken känner jag... sen bör jag nog belönas med en stor tallrik jordgubbar o vaniljvisp ;)
Ha en trevlig kväll :)




Kram

1 kommentar:

TÖSAÖS-PÅGAUPPTÅG sa...

Vilken fin mage...och vad fin du är...och dottern din! :-)