söndag 4 november 2012

Härlig helg

Tjolahopp tjolahej :) Vilken helg vi haft :)
Fredagsmys med familjen och mina fina vän F, familjefrukost hos mina föräldrar på lördagen, kalas hos svägerskan på kvällen och idag har vi varit i Mårryd o grillat korv. Verkligen en välbehövligt upplyftande helg :)
Nu sitter jag här och ska alldeles strax krypa in i sängen , ville bara dela med mig av min underbara helg först, så här kommer llite bilder från vår tur i skogen  :)


 


Ville också dela med mig av en rolig sak.... rolig o rolig, men jag tyckte det var lite kul i alla fall... i torsdags när jag var hemma hos min vän J kom jag på att det kanske var läge att få testa deras bumbostol till Moa, sagt och gjort så var den framplockad :) Vi började prata om när de hade köpt den och sen började jag leta bland mina bilder från när Elin var liten, hittade en bild på henne när hon fick provsitta den och det var den 2 november 2008, alltså rätt så exakt fyra år senare så provsitter Moa i den :) Självklart var jag ju tvungen att ta bilder på Moa i den den 2 november 2012 i exakt samma kläder som Elin hade på sig när hon satt i den, så här kommer nu bilder på mina tjejer i samma stol o samma kläder, men med fyra års mellanrum :)

Elin 2 november 2008


Moa 2 November 2012


 
Det får nog vara det hela för idag :) Kommer ju en dag imorgon också, och då har jag lovat att vi ska baka :) Tjoho :)
Sov gott o dröm sött :)

Kram

Inga kommentarer: