måndag 30 mars 2009

Härlig måndag

Då var det måndag igen:) En grå sådan, men hittils har den ändå varit kanon...
Började dagen med en 50 minuters promenad i rask takt:) Efter det blev det frukost tillsammans med E som sedan skulle sova, men eftersom hon inte ville somna så tog vi en promenad igen:) Denna gången blev det lite ärenden som apoteket och mat affären, till slut somnade E i vagnen och ligger kvar där nu, sover förhoppningsvis en timme eller så.
Jag var uppe en sväng vid datorn lite tidigare idag, E satt o lekte o var inte helt nöjd, helt plötsligt blev det väldigt tyst där nere... smög ner för att kolla, hittade en väldigt glad E, med ett stort hundben i munnen:)
Har varit en sväng borta hos syrran som är hemma med sina två sjuklingar... jag hade köpt lite hostmedicin till dem på apoteket så jag var o lämnade detta. Passade på att ta ut hunden också på en runda, så nu tror jag att jag kan sitta inne resten av dagen och njuta av detta gråa väder från soffan:)
Vårt lilla måndagsbarn, J, kommer ju också i eftermiddag, har varit och köpt chokladpuddingar till henne så hon blir nog glad.
Får se om det händer nåt mer kul idag, annars tittar jag väl in imorgon igen:)

Puss o kram!!

Inga kommentarer: