tisdag 31 mars 2009

Vårstädning...

Vilken dag!! Började dagen med min motions runda tillsammans med E, vilken bra start på dagen:) Efter rundan åt vi frukost tillsammans och sen gjorde jag mig klar för att möta dagen... Nyduschad o fin kände jag att det nog var läge för vårstädning, dum som jag är kom jag inte på det innan jag duschade, men men. Det blev i alla fall läge för städ när E skulle sova sin förmiddags lur, så jag snabbt fram med dammtrasa, dammsugare, städmedel o skurmoppen, och sen kan ni tro att jag tokstädade. Nu har vi ett alldeles jätte rent hem och tvättkorgen e nästan tömd den med, allt är klart bortsett från källaren, men där är det ju inte jag som ska städa så det kan väl kvitta:)
När jag nästan var klar ringde M och undrade om jag var sugen på att komma bort o luncha, det var ju klart, så snabbt städa klart, packa skötväskan, klä på E och ner med henne i vagnen och snabbt bort till M. Det blevsom vanligt en mysig lunch, goda bullar och väldigt trevligt sällskap:) Nu ska vi strax äta kvällsmat eftersom A ska iväg på jaktmöte, blir en mysig tv kväll för mig skulle jag gissa:) Bäst jag fixar pasta vattnet nu...

Ha en trevlig kväll... för det tänker då jag ha!!

Kram

Inga kommentarer: