söndag 29 mars 2009

Ny på det här...

... men jag tänkte att jag får väl testa:) Jag är ju så duktig på att tjata på kompisarna att de ska skriva, så jag kan väl inte vara sämre själv.
Min tanke är väl att jag ska kunna skriva av mig om dagens händelser o tankar. Jag är ju då som sagt mamma sen sju månader tillbaka, kommer ju en del händelser o tankar med detta:) Även husägare sen dess, en del tankar om detta också:)
Idag började vi med frukost hos mina föräldrar, A åkte o fiska så det blev bara jag o E, men det är ju mysigt ändå:) Efter frukost blev det en promenad hem för att byta till "skogs" vagnen och för att ta med hunden, sen bar det av till skogen med föräldrar , systrar och syskonbarn. Blev en runda på 5km, helt underbart, lite hagel o regn på vägen som gjorde allt lite friskare. Sen bjöds det på grillat hos föräldrarna och då slöt A upp med oss efter en fisketur utan fisk.. tråkigt men mysigt.
Kom hem för en timme sedan och då var E så trött att hon knappt orkade äta, la henne i sängen och det tog väl ca. 3 minuter innan det snarkades därifrån:) Lite avundsjuk är jag allt, hade inte varit helt fel att krypa ner, men jag får väl hålla mig vaken en timme eller två.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, får väl nöja mig för idag... får se om jag kommer in i detta så småningom...

Jag önskar er alla en trevlig söndagkväll! Vi hörs i veckan:)

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Jippi vad kul! Jag ska följa dig som en skugga. Saknar er behöver pussa lite på E. Kram :)