fredag 10 september 2010

Fredagsmys :)


Har haft en härlig dag idag, fredagar har en tendens att vara lite extra glada o lättsamma på alla sätt o vis:) På jobb är alla extra glada för att de snart ska få gå hem o mysa med sina nära o kära, själv längtar man ju också hem, så allt blir så mysigt :) När jag kom hem idag så smygstartade vi myset med lite eftermiddags godis, sen tog familjen en liten promenad med lekplats paus... väldigt härligt :)
Ett besök hemma hos föräldrarna hann vi också med, ett par goda vänner från isdland var på besök, så vi ville bara titta in lite snabbt o säga hej, kul att ses då det nog var en sisådär femton år sen sist :)
God mat o familjemys följde efter det ... runt åtta gick en trött E till sängs och just exakt i detta ögonblick ligger jag nerbäddad o tittar på Gilmore girls säsong 1, eller rättare sagt lyssnar på det eftersom jag skriver här samtidigt:)
Imorgon börjar minisim igen, alltid tveksam inför varje termin om vi ska fortsätta, men eftersom E älskar att simma o bada så kan vi ju inte annat än fortsätta ... och just nu känns det helt okej:) Vi har det så mysigt när vi simmar och det är en helt underbar star på helgen :) Efteråt ska vi träffa M o S som kommer hit för att hälsa på oss... jippie :) Natten ska E spendera hos farmor o farfar eftersom jag o A ska på partaj :) Hon älskar att vara där så hon kommer att bli jätteglad imorgon när vi kör dit :)Får se om jag faktiskt lyckas sova ut, har ju tyvärr en tendens att vakna tidigt trots att hon inte e hemma o väcker mig.
Har nog inte så mycket mer att berätta just nu... ögonen säger mig att det är dags att somna nu :)

Kram

Inga kommentarer: