måndag 20 september 2010

Jag hjärtar regn :)

Ibland i alla fall :) I dag har det varit precis lagom mängder som kommit, man kan ju tycka att det är grått o trist , men det är ju bara mysigt :) Sitter här med mina popcorn o myser efter att ha varit ute i en timmes tid med E o hoppat i vattenpölarna :) Vi bestämde oss efter att vi ätit o plockat undan att vi skulle ta på oss våra stövlar o våra regnkläder o ta en liten tur i pölarna, blev också en sväng inom syrran för att önska C grattis på födelsedagen, han blev glatt överraskad :)




































































Har haft en lång dag på jobb o jag kände mig så trött när jag kom hem, så en timmes utomhusvistelse var precis vad jag behövde :) Nu blir det väl lite slötittande på tv innan jag förflyttar mig till sängen och somnar ifrån gilmore girls i vanlig ordning :)
Lång dag imorgon också, men sen har jag tre lyxiga dagar då jag öppnar på jobb och får komma hem lite tidigare, har jag tur så hinner jag kanske till o med hämta E på dagis, det är så mysigt de få gånger jag lyckas med det :)
Ska ta en liten blogg runda nu, måste ju uppdatera mig.. har sån tur att en av mina favvis bloggerskor är tillbaka igen efter en tillfällig paus, man är ju nyfiken som alla andra... vill ju veta vad som händer hos alla :)
Ha en fortsatt trevlig kväll:)

Kram

1 kommentar:

TÖSAÖS-PÅGAUPPTÅG sa...

Hej!
Har hittat hit :-)
Och nu vill jag hitta hit fler gånger så jag har lagt in dig i min blogglista och hoppas att det är OK! Annars får du hojta till! :-)
Kram
Trevlig onsdag!