onsdag 1 september 2010

Snart är helgen här :)


Jo för visst är det så, dagis har stängt på fredag, så imorgon jobbar jag och sen börjar min o E´s helg :) Nice :)
Sitter i soffan o kollar på Biggest Loser, efter det ska jag gråta en skvätt till Extreme home makeover , såg första delen igår och kan därför garantera tårar till andra delen :) Har en mysig liten vovve här brevid mig, hon är lite mammasjuk för tillfället, så där jag är finns även en Tekla.. så mysigt. Kom in i sovrummet igår och skulle lägga mig o hittade då en Tekla som låg o väntade på mig... hon måste ju ligga under täcket o ända intill också :)
Har annars inte så mycket att berätta... nu när vi är igång med våra rutiner igen så hinns inte så mycket annat med.
Känner mig lite sugen på att storstäda huset.. gå igenom alla garderober o dylikt, sortera o städa o göra fint inför hösten så att man bara kan njuta av höstmörkret, får se när det blir av... kanske till helgen, får se hur vädret blir :)
Nä... nu är det dags att böla lite.. hörs en annan gång :)

Kram

Inga kommentarer: