onsdag 22 september 2010

Sjukling... igen :(

Då var det dags igen... A fick samtal från dagis imorse, lillfisen hade 38,3... bara till att cykla dit o hämta henne :( Jag var hemma med henne två dagar förra veckan o nu var det alltså dags igen.. helt ofattbart vad hon drar på sig mycket baciller, denna gången ser ögonen lite kladdiga ut så frågan är om hon har åkt på nån form av ögon inflammation, jaja, i vilket fall som helst får A stanna hemma då min chef är bortrest o jag är ansvarig på jobb. Jag tycker det är jobbigt när jag inte kan vara hemma med henne, vet att A klarar det galant, men mitt mamma hjärta vill ju vara hemma o ta hand om henne när hon e sjukling :(
Hoppas att det är något som går över snabbt, vi vill ju gå o simma på lördag, hon älskar det... den klara favoriten är ju självklart hopp från kanten, hade nog kunnat roa sig med det hela lektionen om hon bara hade fått :)
Ska ta o tvätta hennes ögon nu, så får vi se om det blir bättre:) Hörs snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: