lördag 26 mars 2011

Hej hopp :)

Har egentligen inget kul att skriva, men kände för att titta in o säga hej :) Så, hej hej hemskt mycket hej :)
Har varit dålig på att uppdatera mig här på sista tiden, men jag har bara inte haft så mycket att skriva om, vädret har varit trist o då blir jag trist o det betyder att inläggen också blir tråkiga... så då är det ju lika bra att låta bli... Men nu är det ju nästan så man kan ana vår i luften o då kanske jag får tillbaka lite energi igen :)
Har jobbat idag o ska jobba imorgon... ett ont måste det där med att jobba helg... hade ju hellre varit hemma o myst med mina älsklingar, men men så är det ju när man inte gör nåt åt saken. På måndag är jag ledig o då har jag planer på att göra absolut ingenting... bara mysa o ta dagen som den kommer:) Men känner jag min dotter rätt så uppskattar hon inte de planerna... rastlös som hon e :) Kanske en tur till lekplatsen om vädret tillåter :) Hoppas ju på fint väder så att jag kanske kan ta mig en promenad... behöver ju gå av mig mina 5-7 sista kilon... så nära mitt mål men ändå så långt ifrån... jobbigt med de där sista... första 15 har varit "lätta" att bli av med, men dessa envisa sista ska bråka.... men vänta ni bara ... jag ska nog vinna :) Innan sommaren är här ska jag ha nått mitt mål :)
Nu funderar jag på att bädda ner mig... har ju en liten väckarklocka som kallar vid sextiden o då e det bäst att vara färdigsoven :)
Ha en fortsatt trevlig helg... vi hörs snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: