lördag 12 mars 2011

Nicke Nyfiken :)

Jag ligger här i sängen tillsammans med Elin, vi är lite trötta idag, så jag surfar runt här i datorn och hon kollar på nicke nyfiken :) Igår var vi lediga, det blev lunchdate tillsammans med J medans Elin sov , härligt att kunna sitta själva o snacka lite strunt då vi oftast har barnen springandes runt omkring oss. På eftermiddagen körde jag o Elin till vellingeblomman där vi träffade A o H, fikade lite och kollade på påskbyn :) Efteråt körde vi hem till dem, det blev bus, lek, grillat o mysigt fredagsmys :) Körde hemåt vid kvart i nio och Elin slocknade i bilen, men som vanligt sover hon inte längre bara för att hon somnar senare, så nu har hon svårt att piggna till... får se hur resten av dagen blir :)
Snart ska vi göra oss redo för simning och i eftermiddag ska vi hem till mina föräldrar för att fira min pappa som fyllde år igår :)
Hoppas ni får en trevlig helg alla :)

Kram

Inga kommentarer: