lördag 12 mars 2011

Mammas lilla modell :)




Ohhhh vad jag älskar min lilla två års trotsing :) Hon e såååååå jobbig från o till just denna perioden, vi är ovänner flera gånger om dagen, men även om vi inte drar jämt hela tiden och jag ibland undrar var mitt lilla söta troll tagit vägen, så älskar jag henne över allt annat:) Just idag, denna morgon, har vi haft det så mysigt. Vi har haft mysmorgon i sängen, ätit god frukost och varit iväg på simning :) På simningen var hon jätte duktig, klagade inte ens en gång när jag skulle ha henne till att simma på rygg, annars e det det värsta med simningen om man frågar henne :) Väl hemma igen åt hon lunch och sen var det dags att sova :) Nu sitter jag här o väntar på att hon ska vakna så vi kan gå på kalas :) Ska bli spännande att se vad eftermiddagen har att erbjuda oss :)
Ha det toppen , för det tänker vi ha :)




Kram

Inga kommentarer: