tisdag 1 mars 2011

Mars ...

Jaha... då var det mars månad :) Känns som om det var julafton igår... helt vansinnigt vad tiden går fort. Det positiva är ju att vi går mot ljusare och förhoppningsvis varmare tider:) jag är såååå trött på att frysa och behöva ha mössa o vantar o halsduk o tjock jacka, jag vill ha plusgrader så jag kan komma ut o röra mig, långpromenader är just exakt vad jag behöver just nu.
Måste ju skryta lite... jag var o handlade kläder till mig själv igår, skulle inventera på jobb så jag lämnade E på dagis klockan tio och sen hade jag en liten stund över till mig själv och då passade jag på att shoppa :) Skrytet kommer nu... en kjol i stl 36 och byxor i stl 38 :) Igår kunde jag verkligen både känna och se resultat, rätt så skönt efter min lilla svacka :)Jag tror bestämt det har med det lilla extra ljuset som är om dagarna :)
Idag har vi varit på mysiga spagettigudstjänsten, alltid lika trevligt :) Funderar nu på om jag kanske ska krypa ner i min säng... klockan är ju trots allt över åtta ;)
Ha det bäst så länge, vi hörs snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: