lördag 26 februari 2011

Melodifestivalen :)

Sitter här med min pepsi max o mina jordnötter o kollar på melodifestivalen :) försökte övertala E att kolla med mig, men fröken var så trött att hon ville hellre gå o lägga sig.. jaja, nån annan gång då:) I alla fall så har jag i år tyckt att bidragen har varit helt okej, de sista åren har jag tyckt att det varit skitdåligt rent ut sagt, men i år är jag faktiskt glad för att jag tittat:) Ikväll sjöng Linda Bengtzing och hon är helt klart min favorit, jag blir såååå glad av denna tjej, hon verkar vara så pigg o glad alltid när man ser henne.. skönt med sådana människor, hade önskat att jag också kunde vara så :) Följer en blogg som skrivs av en tjej som jag vet vem hon här men som jag inte känner och hon verkar också vara en sådan person, jag blir alltid glad av att läsa hos henne :) Precis vad jag behöver, lite solstrålar som spudlar av glädje:)
Det är min jobbehelg denna helg, så idag har jag varit på jobb, helt okej var det... kunderna har varit trevliga och dagen har flutit på bra:) Efter jobb imorgon e det dags för kalas hos svägerskan M, ska bli kul :) På måndag skulle jag egentligen vara ledig, men det är dags för inventering på jobb så det fick bli jobb istället. tar igen den lediga dagen om två veckor istället... nice :)
Ska försöka ta mig till stan innan jobb på måndag... är i stort behov av lite kläder, har lyckats gå ner en del och är nu en bra bit på vägen mot mitt mål... inte riktigt framme än så det känns lite onödigt att köpa nya kläder nu, men det ser inte så snyggt ut med kläder som är två-tre storlekar för stora, så nån byxa o tröja får det nog bli så här en bit på vägen:)
Notting hill går på tv´n just nu... spelar ingen roll hur många gånger jag sett den, den är alltid lika bra :) Men jag orkar inte med reklamen, så jag tror jag sätter i den i dvd´n istället och lägger mig i sängen istället :) Risken med det är ju bara att jag somnar , men sen finns ju faktiskt den risken i soffan också, så det kan ju kanske kvitta ;)
Inte mycket annat på G...
Så jag tackar för idag och önskar er en fortsatt trevlig helg :)
Min lilla älskling får avsluta dagens inlägg :)




Kram

Inga kommentarer: