måndag 14 februari 2011

Lite nere :(

Känner mig lite uppgiven idag... ingen större lust till något alls:( Vet inte vad det beror på, kan ju vara för att det är den där veckan igen, eller e det vädret eller e det nåt annat.. spelar ju ingen större roll varför egentligen.. besviken på mig själv är jag också... halvvägs till mitt mål och då tappar jag motivationen, kan inte tänka på annat än godis, har varit såååå duktig o nu känner jag bara för att skita i allt :( Hoppas det går över snart... att det bara har med min svacka att göra.. tror jag behöver sol i stora doser.
E är hemma idag också, febern är borta men hostan o snoret är kvar, tror ändå att det blir dagis imorgon... hon är tillräckligt pigg i övrigt . Hoppas att denna sjukomgången är slut så att vi kan vara friska en månad nu i alla fall.
Det blev ett gnäll inlägg idag... kan behövas ibland...


Kram

Inga kommentarer: