tisdag 1 februari 2011

Trötter:(

Jag får nog döpa om mig... trötter hade verkligen passat bra, nu tycker jag att det kan bli vår så att man kan börja piggna till lite.
Har haft en jobbig dag idag... mycket på jobb o då chefen är borta så hamnar ju ansvaret på mig.... så det var en väldigt slut jag som kom hem idag. Men lite mys med familjen och sen ett besök på terminens första spagetti gudstjänst så har humöret bättrat sig o efter en kvällsduch med den trotsiga dottern så är jag mycket piggare :)


















Nu har trotsiga trollungen gått o lagt sig, mannen åkt hem till en kompis för att kolla fotboll och jag har bäddat ner mig i sängen för att kolla film :) Allmänt mysigt slut på denna dag :)
Två dagar kvar att jobba denna vecka och till helgen har vi mycket kul att se fram emot... lördag ska vi hem till A´s föräldrar, väldigt trevligt:) På söndag hoppas vi att vi ska träffa våra vänner A och hennes pojke H, lite bus o lek på en söndag är ju aldrig fel:)

















Jaja... det var nog allt för denna gången.. ha det bäst, så hörs vi snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: