söndag 20 februari 2011

Myssöndag :)

God eftermiddag , hoppas ni har det bra var ni än är :) Vi har haft en mysig söndag här hemma tillsammans med vår goda vän M o hennes barn :) Lite promenad i det vackra vinter vädret, tänk vad lite sol kan göra, så mycket bättre man genast mår :) det har varit bus o lek vissa stunder och sen trots o bråk andra stunder, men över det hela väldigt mysigt. Medans barnen sov, de små, passade jag, M o E på att mysa ner oss i soffan o kolla film, så härligt :)
Nu har våra vänner kört hem och jag o E har förflyttat oss till ovanvåningen där E ligger nerbäddad i soffan o kollar film o jag sitter o chillar i gungstolen. Min rygg mår inte så bra just nu men den här gungstolen är perfekt att sitta i, med en kudde i svanken så märker jag inte ens att jag har ont :) Det gillar jag :)
Imorgon e det ny jobbevecka, börjar med sovmorgon så det är väl helt ok... det sorgliga är att nästa helg är min jobbehelg.... sånt ogillas:(
Var på BVC med E i veckan, det var dags för 2,5 års kontroll... tänk så stor hon blivit :) Allt var topppen och hon växer som hon ska:)
Ja... annars inte så mycket annat på G... väntar som sagt på våren o värmen.
Ha det toppen :)
Vi hörs!

Kram

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Jag tycker att du är grymt duktig och så motiverad. Det behövs nog en svacka för att man ska kunna lyckas. I allafall försöker jag övertyga mig själv om det. Full en kasse med saker som väger så mycket som du tappat och du ska se att motivationen återvänder. Kanske vi kunde ta en promis en kväll. Känner du för lite babbel så hör av dig. Då ses vi kanske inte hos M på söndag eller ? Krama de dina! Faster K