torsdag 10 februari 2011

HELG :)

Äntligen är den här ... helgen :) Lite trist att lillan är sjuk o mannen börjar också känna sig hängig, men vi får väl göra det bästa av helgen ändå:) Mycket sömn hoppas jag på i alla fall, nu när min chef är hemma igen så kanske jag kan slappna av o sova en hel natt... vem vet :)
Min tid som tillfälligt ansvarig på jobb avslutades med att vår stora o viktiga salladskyl la av... kan ni fatta.... allt har gått fel dessa två veckorna, imorse när jag kom till jobb o hörde allt väsen från kylen plus att temperaturen var 18 grader så tänkte jag att nu börjar jag ta det personligt, samtidigt som jag bara ryckte på axlarna och tänkte jaja.. what ever, orkade inte bry mig så mycket mer. Dagen fortsatte i samma anda som den började, med en massa stress o strul, men jag fick gjort vad jag skulle och kunde äntligen klockan två gå hem o ha helg :)
kom hem till en väldigt ynklig E som nästan verkar bli sämre för var dag som går, hostar oavbrutet o näsan rinner som en öppen kran, stackars liten... hon kröp ner i min säng o tittade på lite teletubbies och åt lite russin innan det var dags att sova. När klockan var tjugo i sju frågade hon om hon fick gå o lägga sig, och det fick hon såklart :) nu ligger hon o sover sött i sin mysiga säng med alla sina gosiga nappar :)



Nu får vi alltså se vad det blir av helgen, om det blir nån fest för vår del, eller alla ska ligga sjuka hela helgen... återstår att se:)
Önskar er alla en trevlig helg :)

Kram

Inga kommentarer: