söndag 1 maj 2011

Fy bubblan :(

Man skulle kunna tro att vädret styr mitt humör... har känt mig bölig sen jag vaknade. Det är så tråkigt med dagar som denna.... inget jag kan göra för att ändra det, spelar ingen roll vad som sker, jag känner ändå för att böla:(
Ska ut o äta med två av mina systrar sen, min kusin och en av mina allra bästa väninnor... jaag hoppas att jag lyckas rycka upp mig lite till dess... just nu känner jag bara för att gå o lägga mig...
Vilket tråkigt inlägg detta blev... men så är det ibland, man kan ju inte vara på topp alla dagar. Men jag kan tycka att det är konstigt att man ska kunna må så här när man har det så bra som jag, en underbar dotter , mannen i mitt liv, en underbar familj o släkt , o helt underbara vänner i mitt liv. Ibland blir det väl bara för mycket....
Hoppas ni alla andra har haft en bättre dag än jag:)






Kram

Inga kommentarer: