onsdag 25 maj 2011

Hem till gården....

japp, det är just det jag sitter o kollar på så här mitt på dagen en onsdag :) Jag älskar alla dessa serier som man kan följa lite som man själv vill... missa ett helt år och ändå hänga med i handlingen :) För mig är detta avkoppling, jag tittar inte alls lika mycket på tv som jag gjort förr, men jag är en riktig tv nörd, jag tycker om att fly till alla dessa amerikanska världar.. romantiska komedier eller drama serier är bäst, särskilt de som kan röra mig till tårar. Vissa serier har man ju följt i några år, känns ju nästan som om man känner personerna, man skrattar o gråter med dem :) Alltid sorgligt när serier slutar, en av mina absoluta favoriter är Gilmore Girls, kan fortfarande kolla på den om och om igen :)
E ligger o sover, laddar inför sommaravslutningen som är om två timmar , en liten Ekorre ska fröken visst vara :) Jag o A ska självklart dit och titta på vår stora tjej som i år får vara med på scenen :) Efteråt är det meningen att vi ska ha fika utomhus... vädret känns inte jättespännande så vi får se om det blir ute eller inne....
Det var nog allt för denna gången... lite babbelsugen o ingen att prata med :) kommer kanske fler inlägg innan dagen e slut :)

Kram

Inga kommentarer: