tisdag 31 maj 2011

Inventering...

Har precis kommit hem från jobb, det var inventering idag... inte så roligt, men vi har blivit så effektiva så det går fort och jag är ju hemma i hyfsad tid:) Hemma i precis lagom tid att gosa med mitt lilla troll innan hon ska sova :)



Har hunnit läsa igenom några av mina favvo bloggar, och i den ena märker jag att bloggerskan är ledsen, något har hänt som är jätte sorgligt och utan att veta vad det är känner jag att jag bara skulle vilja krama om henne. Jag känner inte M presonligen, men jag vet vem hon är och av hennes blog att döma så är hon en underbart positiv o varm människa, så det blir extra påtagligt när man så starkt kan känna bara genom att läsa hennes ord att något väldigt sorgligt har hänt :( Jag skickar en bamsekram till henne här och hoppas att det snart blir bättre .
Nu ska jag krama mitt lilla troll lite till innan det är dags för sängen:) Hoppas ni alla har en trevlig kväll .. vi hörs snart igen :)

Kram

Inga kommentarer: