lördag 21 maj 2011

Lördagsmys

Idag har jag jobbat... det har varit en helt okej dag, men hyfsat trevlig folk :) Kom hem vid femtiden till mina älsklingar , det är en alldeles underbar känsla att få komma hem till dem man älskar :) Även om man inte är borta så länge så är det alltid underbart att komma hem :)
Har varit en sväng i affären tillsammans och handlat så vi får i oss nån mat, det blir grillspett... så nu sitter jag här med min mage som kurrar som bara den medans mannen står o föbereder spetten i köket:)
E tittade lite lurigt på mig när jag kom hem idag, efter en stund frågade hon mig om jag visste vad det för dag och det visste jag ju inte ;)... då lutade hon sig fram på sitt lilla speciella vis som när hon ska berätta en hemlis och viskade att det var lördagsmys:) För hemma brukar vi mest ha fredagsmys istället för lördagsgodis, men på sista tiden har E kommit på att man kan ju ha mys alla dagar... o mys för henne är ju lika med gotte :)Haha... mitt söta lilla troll :)
Nu ska jag göra sallad, bäst att bidra med något ;)
Ha en fortsatt trevlig lördag :)

Kram

Inga kommentarer: