måndag 1 oktober 2012

Höstpromenad

Hej hopp :) Här hemma har vi haft sjukstuga i en veckas tid, först blev mannen dålig med feber, förkylning o hosta... trodde i fredags att vi andra hade klarat oss, men framåt kvällen började E klaga på ont i halsen och sen var febern ett faktum :( Så helgen har spenderats här hemma med sjuklingarna...  nu börjar det se ljusare ut igen, och mannen tror sig vara på bättringsväg. E har lite feber kvar, men vi hoppas att hennes feberfria dag är imorgon så att hon kan vara med på mulle avslutningen på onsdag, då ska de spendera dagen i skrylle och det vill jag ju inte att hon ska missa :)
Ssjälv behövde jag en liten paus från sjukstuga o sjuklingar så jag o M körde till Nova en sväng igår, strosade runt en sväng med mina vän M och hennes barn, lite lunch blev det också innan jag styrde hem bilen igen :)
Idag kände jag att jag skulle ut och insupa lite höstluft, tog med mig M och kameran, sen tog vi en höstpromenad som ledde oss till CG :)


Det är helt underbart ute idag, solen skiner och färgerna är fantastiska :) Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund och umgås med E, kanske vi hinner med en omgång av bamses honungsjakten, köpte det igår och det blev en hit :)
M har börjat le väldigt mycket, tyvärr slutar hon så fort jag plockar fram den stora kameran, men nån bild har jag lyckats få tag på :) Man blir alldeles varm i hjärtat när det där igenkännande leendet kommer igång :)


Bilden där E sitter på karusellhästen är ifrån fredagen, bara en timme eller två innan febern slog till... som sagt trodde jag att vi klarat oss.. inte ett tecken på att hon kände sig dålig .
Det var nog allt för stunden :) Ha det bäst :)

Kram

Inga kommentarer: