fredag 22 mars 2013

Jippie !!

Eller inte :( Det snöar igen... jag hade tänkt försöka stå emot att gnälla på den j..vla snön, men jag kan inte mer. Körde precis Elins kusin hem och när jag öppnade dörren fick jag denna trevliga överraskningen, vitt ute, IGEN... men hallå, nu får det väl ändå räcka... jag behöver sol o värme o vackra dagar... vädergudarna vet precis hur de ska göra för att köra med oss svaga som påverkas så av vädret:( Jaja, nu får det vara färdiggnällt för om jag ska vara riktigt ärlig så mår jag faktiskt förvånansvärt bra :) Min förkylning e dryg som bara den och nu så har båda döttrarna också blivit tokförkylda, Elin e jättehes o låter precis som jag har gjort nu i snart två veckor, men annars verkar alla i huset vara väldigt pigga o glada :) Jag låter lite förvirrad känner jag, men det jag vill ha fram är att vi mår bra :)
Testade ett lchf pizzabotten recept idag som jag måste säga var väldigt lyckat, toppade pizzan med basilika tomatsås, skinka, pepperoni, räkor o ost, blev supergott :) Uppskattat av hela familjen , trevlig fredagsmiddag :)
Morgondagen ska spenderas hemma i lugn o ro på förmiddagen för att sedan förflyttas hem till svärföräldrarna där vi ska mysa vidare och äta middag :) Söndagen har vi inga planer för, men jag misstänker att Elin vill leka med kusinen igen så då blir vi väl här hemma :) De leker tokbra ihop, några års åldersskillnad, Elin fyra o kusinen nio, men av någon anledning kan de leka tillsammans i timmar utan något tjafs alls, helt underbart :)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en bra film, det är ju perfekt filmväder ute :)
Ha en trevlig helg därute i snön :)

Kram

Inga kommentarer: