måndag 4 mars 2013

Vilken dag !!

Snacka om att jag behövde denna dagen :) Sol hela dagen lång... bara såååå underbart :) Vi har ju haft en tråkig sjukperiod här hemma i tre veckor, så nu var vi alla i behov av utevistelse o sol. Började dagen med ett besök på öppna förskolan, mycket folk, men väldigt trevligt :) Bestämde mig sen för att bjuda Elin på lunch på Bengts conditori, vilket var väldigt gott o trevligt, Moa passade på att sova i vagnen så jag o elin fick en mysig stund för oss själva :) Efter lunchen blev det ett besök på piratlekplatsen och sen ett snabbt besök på CG som avslutades med en god glass på vägen hem i solen :) Eftermiddagen spenderades sen i uterummet , först lite dammsugning, sen blev det lite skvaller uppdatering . Gick inte in förrän närmare fyra och då kände jag mig så underbart harmonisk i kroppen efter denna härliga dag med mina fina små trollungar :) Elin stannade ute till fem och det märks att hon också har tyckt att det varit underbart att kunna vara ute hela dagen :)
nu kallar mannen att maten e färdig... mums... fläskfile, klyftpotatis och champinjonsås :)

Oh vad god maten va... nu blir det lite Glamour på tv... mitt dåliga beroende, pinsamma såpoperor :)





Ha det bäst :)

Kram

Inga kommentarer: