onsdag 10 juni 2009

Gnällig


Jovisst e det så... jag är gnällig:) Kommer väl inte som nån chock för de flesta... jag e så trött på grått väder, jag behöver ny energi från solen o värmen, låt det ske snart... jag känner att tröttheten kommer att ta ut sin rätt annars.

Har varit iväg o träffat M o S på burlöv center idag, hade inga ärenden där egentligen, behövde bara komma ut o umgås lite. Det vat trevligt, stötte på A o T som hade varit o kollat in MQ rean, dock utan att hitta nåt, så de körde hem tomhänta.

Fick tråkiga nyheter igår, en av mina arbetskamrater har drabbats av en hjärnblödning, hans fru pratar tyvärr inte så bra svenska.. så vi vet inte så mycket om hur han mår, men det verkar som om han har kommit undan hyfsat lindrigt. Men fy vad man blir ledsen när sådant händer... det är så otäckt:( Jag hoppas att A vet att vi tänker på honom och att han blir bra snart igen:)

Imorgon e det en alldeles blank torsdag... jag pratade lite med E innan om vi kanske skulle ta en pyjamas dag:) Stackars liten e så tokigt förkyld och jag tror att jag skulle kunna tänka mig att ta en ordentlig städdag:) Får se vad det blir av det hela.. har ju en tendens att bli lite rastlös....

Fick besök av mina systrar igår... R o K, puckosarna hade varit o tattuerat sig... ibland undrar jag om vi verkligen är släkt... båda hade gjort stora blom tattueringar på sidan av vaden... fina men alldeles för stora. De är rent ut sagt TOKIGA:)

På fredag ska jag vara ställföreträdande mamma åt min lilla syster J, det är skolavslutning och mamma kunde inte få ledigt, men det gör inget för jag o E ställer mer än gärna upp:) Det ska bli kul:)

Nu ska jag ner o kolla tv... eller ska jag kanske passa på att städa lite... får se vilket som känns roligast:)


Kram

Inga kommentarer: